Η Αστεράτη μας ταξιδεύει στον κόσμο των παιδιών

Η Αστεράτη μας ταξιδεύει στον κόσμο των παιδιών

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΟΝΗΡΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ

Με περηφάνια σας παρουσιάζω το παραμύθι που δημιουργήσαμε με τα Αστεράτα μαθητούδια μου στα πλαίσια της θεματικής ενότητας << ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ>>. Ο πιο ιδανικός τρόπος για να κατανοήσουν τα παιδιά τη σύνδεση των σχημάτων μέσα από τη δύναμη που έχει μια ιστορία που έχουν εικονογραφήσει. Ο τίτλος << ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΟΝΗΡΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ>> δόθηκε από τα ίδια τα παιδάκια μου.......

Αρχικά διαβάσαμε όλοι μαζί την ιστορία και αφού κατανοήσαμε το νόημα της και κάναμε τις παρατηρήσεις μας πιάσαμε δουλεία ως εικονογράφοι.....


Αυτό είναι λοιπόν το όμορφο παραμύθι μας...









 Τα παιδιά έβαψαν ένα μεγάλο κομμάτι από χαρτί μέτρου και εκεί κόλλησαν τα κομμάτια του παραμυθιού μας....
ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ........ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΝΑ ΚΟΣΜΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ.....

Φτιάξτε το δικό σας ΠΑΡΑΜΥΘΙ !!!!!!!!!

13 σχόλια:

  1. Γεια σου Ζωή, χαίρομαι που σε γνωρίζω! Σπουδαίο το έργο σου και συγχαρητήρια που αγαπάς τόσο πολύ τη δουλειά σου!!! Το παραμύθι σου μου άρεσε πολύ, τόσο που σκέφτομαι να το παρουσιάσω και στον τετράχρονο γιο μου, Γιώργο, που πηγαίνει φέτος στα προ νήπια...θα τα λέμε, Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκααααα....χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε.....περιμένω να μου πεις τις εντυπώσεις σου από το αστεράκι σου όταν του το διαβάσεις!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω ότι βρήκες τον πιο διασκεδαστικό τροπο να τους μαθεις όχι μόνο τα σχήμετα αλλά και τη σχέση μεταξύ τους που είναι πολύ σημαντικό! Μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κοριτσακι μου γλυκο..τι ωραια ιστοριουλα...την κρατησα εννοειται για του χρονου!!!!ευχαριστουμε!!!καλη αρχη και στο μπλογκακι σου...δεν τα ειχαμε πει...ειδες που δεν ειναι τιποτα δυσκολο τελικα...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. parents land αυτός ακριβώς ήταν ο στόχος μου!!!!!! φαίη μου γλυκιά καλώς σε βρήκα και εδώ.......όντως νομίζω τα κατάφερα καλά!!!!! χαίρομαι που γίναμε συνταξιδιώτες στον υπέροχο κόσμο των παιδιών!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου.....καλώς σε βρήκα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου.....καλώς σε βρήκα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστούμε πολύ αγαπημένη μας Δανάη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη η ιστορία σας για το τετράγωνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο και αυτό και με τον κύκλο. Μπράβο σας. Πολύ δημιουργικό μέσα απλά πράγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή