Η Αστεράτη μας ταξιδεύει στον κόσμο των παιδιών

Η Αστεράτη μας ταξιδεύει στον κόσμο των παιδιών

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

ΜΕ ΕΝΑ ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ

Τα πιο απλά υλικά δημιουργούν μερικές φορές τα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Σας παρουσιάζω λοιπόν το δικό μας αερόστατο φτιαγμένο από πλαστικά ποτήρια!!!!!!
Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι πλαστικά ποτηράκια και σιλικόνη για να το κολλήσετε.......
Ορίστε τα βήματα που θα ακολουθήσετε!




Αφού λοιπόν τα κολλήσετε και δημιουργήστε μια μπάλα από ποτήρια στερεώνετε στο εσωτερικό τέσσερις κορδέλες και ένα καλαθάκι ( εγώ χρησιμοποίησα ένα κεσεδάκι από γιαούρτι που το έβαψα κόκκινο). Με αυτή τη κατασκευή διακοσμήσαμε τη μια πόρτα της τάξης μας που παραμένει κλειστή.
Σας παραθέτω  και ένα ποίημα που έγραψα η ίδια για να συνοδεύσει το ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ μας!!!!



Καλή επιτυχία...........

12 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η κατασκευή αλλά και το ποίημα. Καλώς σε βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντυπωσιακη κατασκευη και πολυ αναλυτικες οδηγίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαίρομαι ιδιαίτερα που σας αρέσει!!!! από κοντά είναι πολύ πιο εντυπωσιακή.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο το αερόστατό σας!! Μπράβο Ζωή!! Καλώς σε βρήκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διαβασα και τις τρεις αναρτησεις τις οποιες βρηκα ακρως ενδιαφερουσες! Μου αρεσαν οι πληρολφοριες αλλα και οι τροποι που μπορουμε να βοηθησουμε τα παιδακια μας στον λογο τους, το παραμυθακι με τον κυκλο ευρυματικο και δημιουργικο και φυσικα το αεροστατο εντυπωσιακο!!!! Καλη αρχη και καλως σε βρηκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. emama καλώς σε βρήκα χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kikitchen and the chef......καλώς σε βρήκα ευχαριστώ για το σχόλιο σου!!!!!! Ας ταξιδέψουμε μαζί στον υπέροχο κόσμο των παιδιών!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ζωή μου επειδή μου αρέσει πολύ το σπιτάκι σου εδώ σου έχω ένα βραβείο στο http://crochetandcook.blogspot.gr/2015/02/blog-post_3.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. polina.........σε ευχαριστώ πολυυυυυυυυυ!!!!!! Μεγάλη μου τιμή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ....ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΠΟΛΛΕΣ ΙΔΕΕΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ....ΤΟ ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ..ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ευχαριστώ πάρα πολύ μου δίνετε δύναμη να συνεχίσω....σας φιλώ κυρία Χριστίνα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή