Η Αστεράτη μας ταξιδεύει στον κόσμο των παιδιών

Η Αστεράτη μας ταξιδεύει στον κόσμο των παιδιών

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΟΙ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΩΤΙΣΣΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ¨ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ¨


Μία από τις πιο όμορφες και ξεχωριστές εμπειρίες της ζωής μου βίωσα χθες ως καλεσμένη μαζί με την Ένωση Γυναικών Οι Μονεμβασιώτισσες στην εκπομπή <<Μένουμε Ελλάδα>>.  Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τον Σύλλογο Γυναικών για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει, την άριστη συνεργασία μας στα πλαίσια των δραστηριοτήτων που διοργανώνουμε για τα παιδιά της τοπικής κοινωνίας αλλά και για την τιμή να βρίσκομαι μαζί τους σε αυτήν την όμορφη εκπομπή, που παρουσίασε τον τόπο μας την όμορφη Μονεμβασία αλλά και το Σύλλογο Γυναικών για τις σημαντικές δράσεις που επιτελεί!!!!!

Στην εκπομπή παρευρέθηκαν η κυρία Μανιατάκη Χρυσάνθη Πρόεδρος της Ένωσης Γυναικών και η κυρία Καλλιγά Χάρις Αρχιτέκτων- Ιστορικός .






























 Εκ της θέσεως μου υπόσχομαι να βοηθάω και να στηρίζω με κάθε τρόπο την Ένωση Γυναικών αλλά και οποιονδήποτε άλλο φορέα ζητήσει την συμβολή μου στην πραγματοποίηση δραστηριοτήτων για τα παιδιά της τοπική κοινωνίας.















Εύχομαι ολόψυχα οι Μονεμβασιώτισσες να συνεχίσουν το όμορφο έργο τους για τους ανθρώπους της τοπικής κοινωνίας και να έχουν πάντα επιτυχίες!!!!! 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου